MEHANIČNA DELAVNICA
Ob vašem naslednjem obisku vam podarimo
BREZPLAČEN PREGLED VOZILA V 30 KONTROLNIH TOČKAH.
Ob pritisku na zavorno pedal se skozi zavorni sistem zgodi proces zaviranja vozila. Ploščice začno pritiskati na zavorne diske, ki povzročijo, da se prične proces zaviranja. Trenje ob zaviranju povzroči obrabo zavornih ploščic kar vpliva na celotni zavorni sistem. Potrebno je redno pregledovanje stanja diskov, čeljusti, bobnov in zavorne tekočine.
Kadar začutite vibracije v pedalu in zaviranje postane hrupno, grobo, s cvilečim zvokom. Samo pedalo postane nizko, trše ali pa v nekaterih primerih mehkejše. Odzivni čas zavor in zavorna pot se podaljšata kar je v nepredvidljivih situacijah na cesti lahko smrtno nevarno. Vozilo postane nestabilno zaradi zanašanja in to se čuti na volanu kot vibracije. V primeru ugotovitve katerega od zgoraj naštetih znakov vam priporočamo, da zaradi svoje varnosti takoj obiščete avtomehanika.
Pri velikem servisu pride do zamenjave kompleta zobatega jermena in vodne črpalke, kompet mikro jermena in hladilne tekočine. Razlike med dizelskim in bencinskim motorjem ni, je pa razlika, če je verižni pogon namesto zobatega jermena.
• ŽE OD *CENA* + NAPIS DA NISO VKLJUČENI DELI V NJO*
V preteklosti se je na dnu motorja nabirala črna sluz. Danes olja vsebujejo čistila, ki vso umazanijo vežejo nase zaradi česar se posledično olje obarva črno in postane manj sintezno, kar z drugimi besedami pomeni manj učinkovito. V olju najdemo drobne kovinske delce, ki potujejo po motorju in pospešujejo obrabo, kakor najdemo tudi določene kemične spojine, ki nastanejo kot posledica izgorevanja goriva.
Motorno olje je potrebno menjati na 15.000 do 20.000 prevoženih kilometrov zaradi samega delovanja motorja. Ob menjavi olja je tudi priporočljiva menjava oljnega filtra. Kvaliteten oljni filter ima zadostno povečane luknjice, da zaustavi vse delce vendar ob tem ne ovira pretoka, ki je ključen pri pritisku na mazalnih mestih.
Ob pritisku na zavorno pedal se skozi zavorni sistem zgodi proces zaviranja vozila. Ploščice začno pritiskati na zavorne diske, ki povzročijo, da se prične proces zaviranja. Trenje ob zaviranju povzroči obrabo zavornih ploščic kar vpliva na celotni zavorni sistem. Potrebno je redno pregledovanje stanja diskov, čeljusti, bobnov in zavorne tekočine.
Kadar začutite vibracije v pedalu in zaviranje postane hrupno, grobo, s cvilečim zvokom. Samo pedalo postane nizko, trše ali pa v nekaterih primerih mehkejše. Odzivni čas zavor in zavorna pot se podaljšata kar je v nepredvidljivih situacijah na cesti lahko smrtno nevarno. Vozilo postane nestabilno zaradi zanašanja in to se čuti na volanu kot vibracije. V primeru ugotovitve katerega od zgoraj naštetih znakov vam priporočamo, da zaradi svoje varnosti takoj obiščete avtomehanika.
Sestavni del delovanja motorja je zobati jermen. Njegova funkcija je, da skrbi za pogon odmičnih gredi. Čez čas pride do njegove obrabe zaradi česar je potrebna redna menjava le tega. Menjava zobatega jermena je tudi pomemben del velikega servisa. Pri obrabi pride do izgube stabilnosti nateznih vlaken, ki nato postopoma odpovejo.
• ŽE OD *CENA* + NAPIS DA NISO VKLJUČENI DELI V NJO*
Automatic Transmission Fluid ali ATF olje je tekočina, ki omogoča mazanje in zmanjšuje trenje med deli v samodejnem menjalniku. Njegovi glavni dve nalogi sta hlajenje menjalnika in zaščita pred korozijo ter obrabo. ATF olje mora dosegati optimalno viskoznost v vseh pogojih (od hladnih temperatur do visoko delovnih temperatur).
Si želite prihraniti stroške in poskrbeti, da se zaradi viskoznosti olja v samem avt. menjalniku ne začno krušiti kovinski delci, ki nato potujejo v hladilni sistem? PREPROSTO! PRAVOČASNO PRIDITE NA MENJAVO OLJA V AVTOMATSKEM MENJALNIKU!
*ŠE DODAJ BESEDILO- VPRAŠAJ GREGORJA*
Če se vam bo zgodilo, da boste kar naenkrat imeli TEŽAVE Z VŽIGOM AVTOMOBILA, VEČJO PORABO GORIVA, ZMANJŠANO MOČ POSPEŠEVANJA in ČE SE VAM BO PRIŽGALA LUČKA ZA NAPAKO MOTORJA boste lahko posumili tega krivca. Ob vašem sumu čimprej obiščite strokovnega avtomehanika, ki vam bo opravil kvalitetno diagnostiko vozila.
Priporočljiva menjava zračnega filtra je ob vsaki menjavi olja.
Če se vam bo zamašil kabinski zračni filter boste to prepoznali preko zraka iz ventilatorja saj bo ta imel neprijeten vonj, ventilator bo proizvajal pretiran zvok in delal bo z zmanjšanjo močjo (v hladnem in deževnem vremenu ne bo dovolj močan, da bi vam odrosil vetrobransko steklo).
Kabinski filter je priporočljivo menjati vsaj enkrat letno.
Oljni filter v vozilu ima funkcijo, da skrbi za čistočo motornega olja in posledično vpliva na samo delovanje motorja. Z rednim vzdrževanjem in skrbjo se tudi podaljša življenjska doba vozila.
Če boste slišali hrup motorja, se vam bo prižgala lučka za prenizek tlak motornega olja, lučka za napako motorja ali pa boste imeli črno olje na merilni palici za olje, se nemudoma odpodite k avtomehaniku saj se vam prikazujejo indikatorji zamašenega oljnega filtra.
Oljni filter je nujno zamenjati ob menjavi olja.
Filter olja v avtomatskih menjalnikih
Vsak mehanični poseg v avtomatski menjalnik obvezno prepustite usposobljenim strokovnjakom zaradi stopnje težavnosti posega. Oljni filter v AM se menja po intervalih, ki so navedeni v lastniški knjižici.
V gorivu najdemo nečiste delce, ki povzročajo škodo sestavnim delom motorja. Zaščitno funkcijo pred temi nečistimi delci ima filter goriva.
Težave z vžigom, upočasnjeno pospeševanje, pretirano tresoč prosti tek in »trokiranje« motorja so pokazatelji zamašenega filtra goriva. V primeru, da zaznate kakšno težavo z vašim vozilom, obiščite avtomehanika, ki vam bo podal strokovno diagnozo vozila.